Amit nekem hozott a Jézuska - 2017

Sziasztok!

Az utóbbi időkben a karácsony már nem ugyanaz, mint volt – sajnos már az itthoni értékek is megváltoztak. Tavaly például nyíltan megkérdezték tőlem, hogy baj lenne-e, ha a húgom kapná a nagyobb ajándékot (fényképezőgép), amire mondtam, hogy dehogy. Akkor még nem is számítottam arra, hogy a zsebpénz is nála lesz a több. Idén anyámmal közösen velencei utazást kaptak – ezért joggal hihettem, hogy idén az enyém a nagy ajándék. Persze, nem sajnáltam húgomtól azt, amit kapott, de az felháborít, hogy idén sokkal (komolyan, én akiről tudják, hogy kihívás szerint gyűjtöm a pénzt, aki nem kapott velencei utazást!) kevesebbet kaptam – annyira, hogy a perselyeimbe nem is tudtam tenni, mert akkor a páromnak nem tudtam volna szülinapi ajándékot venni, illetve könyveket magamnak, és most a könyveket választottam.
De örültem az ajándékaimnak, mert jórészt a listámról voltak – és habár ez egy B terv volt, az utolsó pillanatban, azért szuper dolog, hogy az eBay-es rendelés is érkezik, hogy a BuJomat szépítgessem. Lentebb az ajándékaimat fogom bemutatni, kisebb szövegeléssel – mert hülyeség volna csak kitenni képeket magyarázat nélkül.

Mézeskalács-adventi koszorú: 2016-ban készítettem Páromnak


Mivel több karácsonyozásból állt össze a karácsony idén is – milyen meglepő ilyen nyolcezer fős családnál –, így időrendben fogom leírni miket kaptam. Persze én buta nem fotóztam le Nagyikától kapott csokikát, szóval az hiányozni fog, de attól még nagyon finom. Tehát következzenek sorrendben a karácsonyozások és azok tartalma.

Páromtól

Innen is hiányzik egy valami, az isteni finom Marlenka Eclair fánkok – de nem tehetek róla annyira finom volt és a család is annyira rájárt. Tőle most bolondsága okán eszméletlen, hogy mit kaptam – úgy látszik tavaly én, idén ő nyúlt jó mélyen a zsebébe legalább egy életre.

Kingston DataTraveler G4 16 GB 

Ez nem igazi ajándék, mert ezt ő kapta csak nekem adta. Ez mondjuk szerepelt a listámon, csak nem a páromnak adotton, hanem a családin – ugyanis még nem sikerült megoldani, hogy egy listát kapjanak és a drive-ban jelölgessék, hogy mi az, amit kapok, így elkerülvén a duplázást.

Toshiba Canvio 2.5" – 2 TB Alu Vörös

Ó, a szerelem. Szerettem volna egy külső merevlemezt, mert már untam, hogy a filmek miatt az 1 TB-os HDD-m TipTopban eléggé amortizálódnak és emiatt elég nyögvenyelős minden már. Szóval felkerült majdnem a listára a külső HDD, de párom rögtön közölte, hogy azt ne írjam fel – így történt az, hogy tudtam mit fogok kapni. Persze én egy 1 TB-os piros csodát néztem ki, párom meg egy másik pirosat végül egy Maxtor 2 TB-osat – ami annyiba került, mint az 1 TB-os piroskák. Végül nagy meglepetés ért, mert az a bolond ember a „Vagy Maxtor 2 TB-os, vagy Toshiba 1 TB-os!” kijelentéséből egy egyveleget hozott – majdnem nem hozott, mert időközben kifutott termék lett, volt is ijedség. Így vagyok boldog tulajdonosa egy 2 TB-os gyönyörű tűzpiros Toshinak.

Karácsonyfás doboz

Még 2015-ben karácsonykor – az volt az első, akkor még, mint barátok ajándékoztunk – kaptam egy macis dobozt. Most pedig egy ilyen karácsonyfás dobozka büszke tulajdonosa lettem, amibe nem fogok vaníliás mécseseket pakolgatni – ugyanis lakót is kaptam bele. De szerintem nagyon szép kis doboz (még ha a kép nem is sikerült valami élesre) és örülök, hogy a Párom ennyire ismer engem.

Egyedi, fényképes puzzle

Aki ismer minket, tudja, hogy nagyon szeretünk puzzle-zni. Még a 60%-ában fekete 1000 darabos Darth Vaderes puzzle-t is kiraktuk és a „Én utálom a puzzle-t! Ki találta ki, hogy vegyük meg?” mondatok után egy Yoda 1000 darabos is nálunk landolt (az utolsó termék volt!)
Minden évben kapok egy képet a páromtól karácsonyra és szülinapra – mert nagyon cukkancs baba volt, illetve a páros fotóinknak története van – és idén ezt így sikerült kivitelezni. Nagyon örülök neki, mert drága Párom kicsit kreatívtalan és ezt mégis kitalálta és megvalósította.

Repülőgép/űrhajó alakú egér

Van nekem egy piros-fekete autó alakú egerem még a PeCsában vette apu, de sajnos igencsak érdekes állapotban van – a vezetékek már kilátszanak és emiatt nem is mindig érzékel az egér. Aztán az Avon újságban megláttam, hogy van autós és repülős hát tudtam, hogy kell nekem. Sajnos az autós elég csúnyácska, így amikor mondtam Páromnak már úgy kezdtem, hogy a repülős szebb. Így ez is benne várt a csomagomban – habár ezt szülinapomra kaptam volna, de az autós egérrel már a falat kapartam.

Anyáéktól, mamáéktól, húgomtól, nagy-nagy nénikéméktől

Náluk ez jórészt a B terv volt, mert anya addig erőltette, hogy bizony a listámon szereplő eBay-es dolgokról lemondhatok, hogy későn rendelték meg. Így az érkezik – gondolom szülinapomra kapom meg, mert az mindjárt itt van – és boldog vagyok, csak azok a BuJo-hoz kellett volna és így nehezebben fogom tudni elkezdeni megtervezni februárra. De a lényeg, hogy a B terv is elég jó!

Libri ajándékkártya – 6000 Ft

Tavaly karácsony előtt jött a hír, hogy Diana Gabaldon Outlander sorozatának 4. részét csak 2017. tavaszán adják ki. Mivel nekem az a könyv kellett ezért ajándékutalványt kértem, hogy biztosan meg tudjam venni. Idén a sorozat 5. részére terveztem ezt meglépni, amikor is megláttam, hogy az a rész csak 2018. őszén jelenik meg. Szóval Párommal megbeszéltük, hogy jövőre azt kapom karácsonyra és így szabadon garázdálkodhatok az összeggel. Hozzátartozik, hogy a borítékos pénzek nagy részét is könyvekbe fektettem, szóval kicsit elszaladt velem a ló. De ezeket a köteteket „kapom” karácsonyra:
- Nicholas Sparks: Szerelmünk lapjai, mert ez kell és kész
- Nicholas Sparks: Szerencsecsillag, mert ez volt az első NS könyvem és nagyon szeretem
- Jessica Park: Flat-Out Matt – Titkolni bolondulásig, mert a sorozatból már csak ez hiányzik és szeretném, ha teljes lenne (ráadásul Matt olyan, mintha a Páromról lett volna mintázva)
- Colleen Hoover: Losing Hope – Reményvesztett, mert CoHo könyvsorozatainál egy könyv mindig hiányzik, és szeretem az írónő írásait és ezt a sorozatot is
- Colleen Hoover: Maybe Someday – Egy nap talán, mert érdekelnek a CoHo könyvek és a Blogturné alkalmával nem nyertem meg viszont nagyon megtetszett
- Jennifer E. Smith: Vajon ránk talál a szerencse?, mert az írónő eddigi összes könyve megvan majdnem és szeretem, hogy vannak ilyen limonádék is, amik meghozzák a kedvet az olvasáshoz
- Erin Watt: Papír hercegnő, mert annyi jót olvastam róla és a borítója is nagyon bejön, szóval olyan rossz nem lehet
- Erin Watt: Megtört herceg, mert megjelent a folytatás és így legalább van esélyem tovább olvasni
- Colleen Hoover: It Ends with Us – Velünk véget ér, mert CoHo és a borítója is annyira tetszik, hogy muszáj a polcomon tudom

Coca-cola pohár

Ez a gyönyörű pohár kétszer került megrendelésre, ugyanis egy éve apának megrendeltük már a gyűjteményébe (ugyanitt Kinder és Coca-cola múzeum található), de ami a vitrinben van ahhoz nem lehet hozzányúlni. De ez a pohár szerelem volt első látásra és nagyon szerettem volna ilyet magamnál tudni. Előny, ha van valami Cocás a listán, mert az nagy eséllyel a karácsonyfa alatt lesz.

Tolltartó 3 db

Nem vagyok oda a hengeres tolltartókért, de beláttam, hogy bizony a tűfilc készletemmel és színes ceruzáimmal nem nagyon úszok meg egy ilyet. Hát, többet kértem, mert egybe nem fért volna el minden – de nagyon szuper, hogy látom milyenek vannak és nem kell kiborítanom a tolltartóm tartalmát az asztalra. (Lineáris algebra zh-n pedig nagyon jól nézett ki.)

Stabilo point 88 40 darabos készlet

Utálom a filc hangját! De ennek minimális van – igenis van – és már eléggé megszoktam ahhoz, hogy ezeket szeressem használni. Azért szerettem volna a 40 darabos készletet, mert untam, hogy egyesével vásárolom meg őket. A vicc, hogy kb. 33-at már összegyűjtöttem és köztük a legtöbb neon színt, amit a készlet nem tartalmaz. Szóval az összes színből van legalább egy nálam. Jó lesz a BuJo-hoz meg a színezéshez!

Herlitz ceruzakészlet 24 darabos

Két éve beleszerettem a felnőtt színezőkbe és habár időm nem nagyon van, azért néha előveszem az én példányom. De a tűfilcet hosszabb távon nem viselem el, így minőségi ceruzát kis kértem – aminek az ára nem a plafont verdesi, de bevált nálam. Szeretem a Herlitznek ezt a fajtáját, mert nagyon szeretem a fa dolgokat.

Gareth Moore: Pontról pontra

Idén meglepő módon kaptam a húgomtól ajándékot. Ezt a könyvet rég kinéztem, mert a gyerekkorom kedvenc elfoglaltságát ötvözi a színezéssel, ami újbóli hobbim lett. Elég nagy könyv, úgyhogy még nem tudom hogyan fogok nekikezdeni – talán a földön hasalás lesz a legjobb.

Termosz 400 ml


Tavaly kaptam egy termobögrét Páromtól, amin egy kiskori képe van, azonban annyira féltem, hogy nem használom – majd biztos fogom, mondjuk ha végre együtt élünk és mondjuk forró csokizunk. Meg azt nem is nagyon lehet cipelni, mert nem biztos a zár része – ilyen kis tologatós rész.
Ez nem volt rajta a listán, de teljesen odavagyok Olafért és annyira cuki a szöveg is. Valamint elég nagy és nem kell tartanom tőle, hogy kifolyik belőle az ital, mert egy gombot kell lenyomni azért, hogy kinyíljon és visszazáruljon – nyilvánvaló, hogy előfordulhat szivárgás, de ezt inkább teszem be a táskámba, mint a bögrét.

Kingston DataTraveler 100 G3 16 GB

A listán szerepelt a pendrive – 8 GB, és akkor még nem tudtam, hogy Páromtól is megkapom az övét –, mert nekem egy picikém van, amit nem szívesen viszem a suliba, mert félek, hogy elhagyom (kisebb, mint a vezeték nélküli egerek bedugója). Szóval ez lesz az iskolába járós pendrive-om.

B.U. Absolute Me parfüm

Mamától mindig kapunk parfümöt, általában olyan nagyisokat – amiknek pacsuli szaguk van és biztos nem fújjuk magunkra –, de egyik évben például Espiritet kaptam, bár abból a kedvencem limitált kiadású volt. A B.U. viszont abszolút nem az a semmilyen parfüm, éppen ezért lepődtem meg – a Hippy Soul például a kedvenc gyümölcsös deom. Ez karamellás gyümölcsös-virágos illatú, amit parfümben szeretek nagyon – alig várom a szilvesztert, hogy teszteljem Páromnál átmegy-e a finom listán.

Adidas Pure Lightness parfüm

Ez kicsit elüt az én világomtól, de az Adidas parfümöket és deokat szeretem – ez pedig tökéletes lesz nyárra. Ezt amúgy a nagy-nagy nénikéméktől kaptam, de tőlük mindig kapok vagy szettet vagy parfümöt.

Jövendőbeli anyóséktól és sógornőéktől

Életemben először karácsonyoztam a páromnál – eddig egyetlen egy párkapcsolatom sem élte meg ezt. De ezzel párom is így volt, viszont egész jól sikerült összehoznunk – a családokat összeegyeztetni nem egyszerű.

Avon pomegranate and mango szett

Hogy én mennyire imádom ennek az illatát és a testpermetek közül csak ezt használom, mert pont olyan, amilyennek egy testpermetet akarok – könnyed, gyümölcsös és ad egy frissesség érzetet. A testápolót és a tusfürdő gélt még nem próbáltam, de bízom benne, hogy lesz olyan finom, mint a testpermet.

Celebrations csokik nagyban

Erről nem is mondanék semmit, mert csoki és a csokirt odavagyok. És ráadásul ettem már ilyet karácsony előtt is. Imádom a celebrationst és tök jó, hogy most nem a picikből kaptam egy-egy darabot, hanem a nagy verzióból.

Jacquot mogyoró ízű trüffel

Az utolsó dolog, amit kaptam egy desszert, amit régebben anya vett és emlékszem, hogy nem nagyon engedte, hogy együnk belőle, mert a kedvence. Most én kaptam és alig várom, hogy megegyem, ráadásul mogyorós ízű, ami külön öröm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése