Dzseni: Beauty and Make up.


Ismerd meg a blogot!

Dzsenivel kezdek, mert ő hozta létre a csoportot – igen, az elején még én sem hittem volna, hogy egy olyan blogos csoport tagja leszek, ahol nem a hirdetések tömkelege szállingózik. Dzseni egy egyéniség, aki beauty dolgok által vezetve tudatosan kezdet el felépíteni egy blogot.


Az oldal a mostanság népszerű minimalista stílusban tündököl, átlátható és élvezhető. Habár én nem vagyok egy nagy sminkes Dzseni blogjára felnézek, amikor valami személyesebb bejegyzést tesz ki – és ott ragadok, nézelődök. Könnyen megtalálja az ember, ami érdekli.
Mindenképpen érdekes jelenség, hiszen Dzseni valószínűleg tényleg mint újságíró fog dolgozni nem sokára. Ha segíteni szeretnétek egy-két gyakorlással, akkor kérjetek tőle interjút, mert így akár be is tudja mutatni, hogy milyen kreatív és mennyire rátermett.
Azoknak a hölgyeknek ajánlanám figyelmébe az oldalát, akik szeretnek sminkelni és esetleg kipróbálnának valami újat – ugyanis tesztekkel gazdagított honlapról beszélünk! Akik viszont nem a sminkek rabjai azok is nyugodtan szét nézhetnek, hiszen Dzseni személyes bejjegyzésekkel is tarkítja oldalát, valamint interjúkkal.
#kedves szerkesztő #igényes blog #sminkelés és személyes

A szerző bemutatkozik

Sziasztok. Süveg Dzseni vagyok, 19 éves. Még tanulok. Újságíró/ író szeretnék lenni, ha nagy leszek, már kaptam több felkérést is. Októberben megyek egy interjúra, és ha minden jól megy akkor felvesznek, és interjúkat készíthetek híresebb bloggerekkel, videósokkal egyéb híres emberrel. 11 éves korom óta blogolok, voltak kisebb nagyobb szünetek, és persze blog váltások. A mostani blogom szépségápolással foglalkozik, emellett lehet olvasni interjúkat, termékteszteket, személyesebb cikkeket, és várható még sok dolog. Azért beauty témában fut az oldalam, mert kiskorom óra érdekel a sminkelés. Fodrászatot is elkezdtem, kozmetika világába is beleszagoltam, a sminkelést meg most tanulom, lassan végzek is a tanfolyamon. Azért hoztam létre, hogy segítsek másoknak a tippjeimmel. Igazából a célom is az, hogy tudjak segíteni az embereknek.

Ismerd meg a szerzőt jobban!

Mikor általános iskolába jártam, akkor az irodalom tanárom felfedezte, hogy milyen jól írok, és van érzékem hozzá. Elbeszélgettünk vele erről, majd részt vettem több írás versenyen. Ahol mindig sikeresen végeztem. Mikor elkerültem középiskolába, Esztergomban tanultam ott sajnos nem volt semmi irodalommal kapcsolatos verseny. Átmentem Tatabányára tanulni, ott sokkal kedvezőbbek voltak a dolgok. Az irodalom tanárom mindent megtett, hogy tudjak menni versenyre. Mikor az iskolába kerültem kiakartak adni egy iskolaújságot, ahova lehetett jelentkezni. Több cikket is megírhattam, aminek nagyon örültem. A magyar tanárom egy olyan versenyt talált nekem ahol az iskolámat kellett bemutatnom. Több oldalas kis újság lett, amiben minden olvasható volt. Igazgatóval, és több tanárral is csináltam interjút. Megnyertem a versenyt. A nyereményem az volt, hogy megnézhettem, hogyan zajlik egy újság szerkesztősége. Én sajnos nem tudtam elmenni, de a tanárom elment, és mindent jegyzetelt nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése