Visszatértem


Üdv Unatkozó Utazók!

Jaj, hogy mennyi minden történt velem, és akik követték az oldalt láthatták, hogy az oldalsávban időnként felbukkantam – illetve a cserékre is reagáltam. Hihetetlenül sok minden történt velem és mégse érzem úgy, hogy nagyon hanyagoltam volna a blogot. Talán azért érzem így, mert habár közétenni nem tettem semmit, de magamnak írogattam – és ezeket átküldtem Páromnak, hogy áldását adja rájuk, ugyanis szerepel bennük és azt kérte, hogy ezeket küldjem el.

Hihetetlenül nagy örömmel írtam a bejegyzéseket és egy-két almenü is kedvencem lett – például a Lakástól családig, amit alig várok, hogy hozzálássak. Valamint jelenleg is írom őket – ledaráltam 10 évad Agymenőket két hónap alatt (vizsgaidősuck) és jön belőle vélemény és kihívás is.
Letudtam az első évemet a főiskolán így arról is érkezik beszámoló - igyekszem majd pozitívan írni, és nem csak azokat felhozni, ami nehézséget okozott és nem akartam folytatni. Előre csak annyit mondanék vagy tanácsolnék nektek, hogy soha, de soha ne gondoljátok, hogy lehetetlenre vállalkoztatok. Lesznek buktatók és néha azt fogjátok érezni, hogy nem vagytok odavalók és meg fogtok bukni mindenből, de ez nem így van!
Aztán még ott van az én jövő heti nagy tervem is, ami már csak a fodrászomon múlik. Hiszen nekem van egy tervem, amit még tavaly láttam és beleszerettem – igaz, akkor a vállig érő hajamat szerettem volna megtartani és felturbózni. Mindenesetre most még nem vágatom le a hajam, viszont felturbózom – levágatni maximum a végéből engedek, mert olyan 5-10 centimétert nőtt tavalyhoz képest (amikor levágattam vállig érőre) és két év múlva szeretnék igazán hosszú hajat, hogy egy csodálatos frizurával lépjek oltárhoz (hogy aztán jól levágassam vállig érőre).


És mire is számíthattok a következő hónapban – vélhetőleg július 3-án jelentkezem újra, akkor már rendszeresen –, azaz mi fog még változni és milyen bejegyzések várhatóak?
Kicsit rendszerezve akkor most összeírom, hogy mire számíthattok. Mielőtt nagyon visszatérnék következik majd egy régen megírt blogkritika – sajnos pont közbejött a vizsgaidsuck amikor kérte a csajszi és aztán eltűntem. De ezzel párhuzamosan majd felkerül az új „Rólam” menüpont is, valamint az oldalsávban a „To-do list” is kicsit átalakul, mert egy kicsit megelégeltem a dolgokat és inkább egy átláthatóbb dologra váltok az egyes lenyíló menükben, azaz: amiket elkezdtem, vagy várhatóan hamarosan elkezdem, azok kikerülnek a pipálós részre, amik viszont várnak a sorukra, azokra az vár, mint a könyveknél. Viszont a könyvekkel ellentétben – ahol egyéb szempontok miatt nem teszem azt – a bejegyzéseket a fő oldalakra is kiírom és nem csak a mellékoldalakra.
Aztán elkezdem feltölteni a tartalmakat, amik várhatóan heti egyszer jönnek – kivéve a hirtelen ötlettől vezérelt bejegyzések – és igyekszem változatosan kitenni őket. Ugyanis van pár utazgatásos bejegyzésem illetve könyves. A 30 (illetve több) napos kihívások várhatóan egyesével kerülnek majd ki, így több képet/videót be tudok majd illeszteni – illetve meg tudjuk majd egyesével beszélni, hogy kinek mi a véleménye, remélem, társra lelek bennetek!
Persze nem mondom, hogy állandóan posztolni fogok, mert itt a nyár és július 17-én megyek nyaralni Párommal, aztán július 24-én a családdal. Ha minden jól megy azért akkorra is hagyok itt néhány bejegyzést. Szóval itt a nyár, végre van időm olvasni és írni – valamint mostantól éjszakázni is tudok, azaz talán írni is, bár ihletem annyira nincs, de azért majd valamit kihozok magamból.

Addig meséljetek nekem, veletek mi történt? Iskola vége? Dolgoztatok, vagy fogtok dolgozni? Nyári tervek hogy állnak?

Stella L. Brandy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése