04. lap – 2012.11.12. | Napló lapok 2012

A Sherlock Holmes nap.

Mivel tegnap sikeresen kikerült John Watson és Sherlock Holmes a falamra - rögtön meg is néztem a filmet, mert társasággal mégiscsak jobb! Tehát a napirendi pontok a következők (tegnapi események is előfordulhatnak):
  • Poszter(ek) kitételének körülményei
  • Filmnézés három részletben
  • Sherlock Holmes 2 kihívás
Azaz a mai bejegyzésben rengeteg kép lesz és kismillió RDJ és Jude Law. Tehát üdvözlök mindenkit a...

  • Poszter(ek) kitételének körülményei /kép majd lesz/
Olyan szokásosan nem sikerült minden akadálymentesen. Ugyanis van az én drága apukám, aki egyszer látta, hogy ki akarok tenni egy posztert - abból az lett, hogy Ő rakta ki. Tehát ez tegnap sem volt másképp - tekintve, hogy a posztert (aminek anyaga kartonpapír) először félbe kellett vágni, hogy mindkét felét láthassam a falamon. 
Szét lett vágva; meg lett állapítva, hogy az egyik oldalán öntapadós rész is van, három helyen - a másik oldalt természetesen nem volt. Nem is ezzel lett volna probléma egész végig (apuci elég könnyen meggyőzhető), hanem hely nem volt a falamon (megjegyzés: elég nagy hely nem volt).
Akaratos vagyok - nem is kicsit -, de aki ismer az tudja. Tökéletes elképzelésem volt, hogy hova szeretném őket kirakni, de apucit erre már nem volt olyan könnyű rávenni. Kitaláltam, hogy ha ő nem segít, akkor kiteszem a plafonra, mire jött a válasz, hogy: "De a plafonra én sem tudom kitenni". Végül meglett a helye - a sarokban, a háromszögletű pöttyös párnám fölött. 

  • Filmnézés három részletben
Egyszervolt, hol nemvolt... Puha, meleg ágy és csendes, meghitt környezet - a falamon meg a Bosszúállók és a többiek. De csak a film (első rész) feléig jutottam, mert rájöttem, hogy ki kéne olvasnom egy könyvet. De ma befejeztem (az első részt) a második felét is. És szándékozom este megnézni az Árnyjátékot - mert suli előtt mindig kell valami lélekerősítő. 

  • Sherlock Holmes 2 kihívás

Day 01 - Favourite character (Kedvenc karakter)
Sherlock Holmes és John Watson.

Day 02 - Least favourite character (Nem szeretett karakter)
Mary Morstan

Day 03 - Your favourite scene (Kedvenc jelenet)


Day 04 - Your least favourite scene (Nem szeretett jelenet)
Nincs ilyen.

Day 05 - Your favourite quote (Kedvenc idézet)
- A házasság maga a vég. 
- Szerintem meg a kezdet. 
- Armageddon. 
- Születés. 
- Rabiga. 
- Rendszer. 
- Egy nő szolgálata. 
- Élő és működő kapcsolat. Két ember szövetsége, esetleg gyermekáldás a magányos öregség ellen.
De szeretem az összes Sherlock-Watson civakodós jelenetek szövegeit.

Day 06 - Your favourite ship (Kedvenc kapcsolat)


Day 07 - Whatever tickles your fancy (Valami, ami izgatja a fantáziádat)
Mi történet volna, ha Irene nem halt volna meg.

Day 08 - A Sherlock photo that makes you go :D 


Day 09 - A Sherlock photo that makes you go :(


Day 10 - A Sherlock photo that makes you LOL


Day 11 - A scene that makes you angry (A jelenet, amitől mérges leszel)
 

Day 12 - A photo of your favourite character (Kép a kedvenc karakteredről)


Day 13 - A photo of your least favourite character (Kép a nem szeretett karakterről)

Day 14 - Whatever tickles your fancy (Valami, ami izgatja a fantáziádat)
Mi lesz a harmadik részben Mary-vel.

Day 15 - Anything Sherlock related (Bármi Sherlockkal kapcsolatban)
Hegedű *.*

Day 16 - Your favourite Sherlock outfit (Kedvenc Sherlock felszerelés)


Day 17 - A moment that made you squeal (Egy pillanat, amitől visítottál)
Kettő ilyen volt:
1. Amikor Sherlock meghalt a vonaton.
2. Amikor Sherlock meghalt és aztán kiderült, hogy mégsem (bár anyu ezt a poént lelőtte, miután ő olvasta xD)

Day 18 - A moment that made you cry (A pillanat, amitől sírtál)
Szintén az a kettő:
1. Amikor Sherlock meghalt a vonaton.
2. Amikor Sherlock meghalt és aztán kiderült, hogy mégsem (bár anyu ezt a poént lelőtte, miután ő olvasta xD)

Day 19 - Whatever tickles your fancy (Valami, ami izgatja a fantáziádat)
Ha lenne egy kis visszatekintés, akkor a fiatal Sherlockot Indio Downey játszaná?

Day 20 - Character that is most like you (Karakter, amelyik leginkább olyan, mint te)
Sherlock és Irene keveréke vagyok - komolyan! Vagyis szerintem, és most a belső tulajdonságokra gondoltam.

Day 21 - Favourite canon reference/in joke (Kedvenc canon utalás/vicc) 
Fogalmam sincs mit jelent ez a kérdés (a canon szót nem értem), ezért erre nem is tudok válaszolni.

Day 22 - Favourite gif (Kedvenc gif)
Igazából az összes gif-et szeretem, amelyiket kitettem|a gépemen van.

Day 23 - A website that’s Sherlock related (Sherlockhoz kapcsolódó honlap)

Day 24 - Your favourite Sherlock YouTube video (Kedvenc Sherlock Youtube videó)


Day 25 - Whatever tickles your fancy (Valami, ami izgatja a fantáziádat)
/Elegem van ebből a kérdésből/
Sherlock testvére feltűnik a harmadik részben?

Day 26 - Favourite Sherlock actor (Kedvenc Sherlock színész)

Day 27 - Favourite Sherlock actress (Kedvenc Sherlock színésznő)


Day 28 - Character you’d most like to be (Karakter, aki lenni akarsz)
Hát, szívesen lettem volna Irene - amíg meg nem halt. Most talán Sim az, aki talán(!) lennék xD

Day 29 - Character you’d least like to be (Karakter, aki nem akarsz lenni)
Mary.

Day 30 - Your favourite thing about Sherlock (Kedvenc dolog Sherlockról)
A hegedűjét és a pipáját nagyon szeretem.

Day 30 - Whatever tickles your fancy (Valami, ami izgatja a fantáziádat)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése